    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Date: Wed, 12 Jun 2013 13:20:11 -0700 (PDT)
    Subject: Re: Kobieta, suchy beton i plytki
    From: "Marcin W." <m...@w...org>

    > 1. warstwa suchego betonu. Tylko cement i piasek w stosunku 1:2.

    To będzie porządny beton jak będzie taka receptura :)

    > Zdejme warstwę ziemi około 5 cm i wyrównam z minimalnym spadem (na wode).

    Ja bym polecał z 20 - 30 cm.

    > Na to warstwa suchego beton tez 5cm lub nawet lekko grubiej, może 6-8cm.

    Grubiej i ze zbrojeniem.
    Na dno "wykopu" daj taki dosyć suchy piach z cementem - właśnie tak jak piszesz suchy
    "chudy" beton - z 5 cm. na to zbrojenie z siatki stalowej, podniesione kilka cm na
    kawałkach gruzu. I wtedy całość zalej betonem ze spadem tak jak pisałaś.

    > Czekam az zwiaze nieco 1 lub 2 doby.
    >
    > Suchy beton ulozyc chciałam w kształcie dokładnie takim jak beda lezaly plytki (5*6
    plytek w prostokat).

    > Czy tu wszystko ok?

    OK. Nawet dłużej.

    > 2. na suchy beton poloze plytki. Sa mrozoodporne, przeciwpoślizgowe, bardzo grube.
    >
    > Dylemat: plytki polozyc na swiezy suchy beton? Przykleja się?
    >
    > Czy polozyc je na zwiazany beton (po dobie lub dwoch) przyklejajac odpowiednim
    klejem do plytek?

    Tak, ale przerwa musi być dłuższa - z tydzień minimum.

    > Prosze o porade, wydaje mi sie ze chyba z klejem.

    Tak na klej.

    > 3. Fuga. Chcialabym szeroka fuge, ale nie wiem czy na zewanatrz moge dac fuge o
    szerokości duzej, np. 1-1,5cm?

    Na zewnątrz szeroka fuga jak najbardziej.

    > Oczywiscie plastyczna, mrozoodporna.
    >
    > Czy fugi dac duzo, na rowno z licem plytek, tak by woda sie nie zbierala?

    Najlepiej tak.

    > 4. Jak zakonczyc zewnętrzne brzegi tego prostokąta z plytek? Fuga? Zrobic gestsza
    fuge czy jakims innym preparatem?

    Wylej beton dokładnie pod wymiar płytek - wtedy po prostu zakończy się to krawędzią
    płytki.