    From: Maseł <m...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Kociol co bez gazu
    Date: Mon, 27 Jan 2014 17:41:33 +0100

    W dniu 2014-01-27 10:32, Ergie pisze:
    > Witam!
    >
    > Instalacja CO jest napełniona wodą, instalator podłączył kocioł CO,
    > niestety gazowania spóźnia się z włączeniem gazu (jakieś problemy
    > formalno-prawne - nie znam szczegółów). Cześć domu jest ogrzewana
    > nagrzewnicą elektryczną do ok. 10 stopni, ale gdzieniegdzie temperatura
    > spada do okolic zera i znajomy boi się że mu mogą popękać rurki.
    > Wymyśliliśmy żeby wymusić obieg wody w instalacji CO to podłączymy jakąś
    > pompkę i dzisiaj mam tam podjechać i zrobić małą prowizorkę, ale tak
> [...]

    Teoretycznie - jest tam zwykla pompa - wystarczy dac jej jesc i bedzie
    dzialac. Jak "jednofunkcyjny" to pewnie i zadnych elektrozaworow nie
    trzeba mu odblokowywac... Tylko co na to gwarancja od pieca (jest to jak
    by nie patrzec - ingerencja w elektryke/elektronike tego wynalazku).
    Najprosciej chyba bedzie robic jakies obejscie kotla i na tym obejsciu
    zapiac najprostsza pompe...

    Pozdro

    Maseł