    From: Myjk <m...@n...op.pl>
    Subject: Re: Kociol gazowy + PC
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Sender: Myjk <>
    Date: Tue, 10 Sep 2013 10:58:54 +0200

    Tue, 10 Sep 2013 09:19:22 +0200, Ghost

    > mozna od razu skierowac do ogrzewania

    Można i przecież jest to powszechnie stosowane (płaszcze wodne na komin).
    Widziałem nawet po druciarskie patenty pod tytułem wężownica na kominie.

    Tyle tylko, że dodanie kompresora potęguje ten efekt bardzo małym kosztem,
    bo uzyskuje się wysoki COP. Jeśli ktoś już ma klimatyzator (a i można
    bardzo tanio kupić używkę), i ma zamiar wykorzystać to także do obniżania
    temperatury w domu w lato (tylko tu już by się przydał z kolei GWC), to
    jest to opłacalne rozwiązanie.

    --
    Pozdor Myjk