  • Data: 2013-09-10 15:35:04
    Temat: Re: Kociol gazowy + PC
    Od: k...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    W dniu wtorek, 10 września 2013 15:21:46 UTC+2 użytkownik Adam napisał:
> [...]
    rekuperatorze to norma. Wymiennik w domu albo mieszkaniu o typowej wysokości powinien
    mieć minimalną powierzchnię taką jaką ma powierzchnia z której zbiera powietrze. Jak
    powierzchnia ma 120 m2 to wymiennik ma mieć minimum 120m2. Wtedy działa jak powinien.

    > A Ty oczywiscie glupoty, jak zwykle. Moj reku ma wymiennik ok 20m2, powierzchnia
    >
    > wentylowana domu pod 300m2 i mimo to nie przeszkadza mu to uzyskiwac sprawnosci
    >
    > 85-92% (mierzone przy roznych temperaturach i roznych predkosciach przeplywu).
    >
    > pozdr.
    >

    > --
    >
    > Adam Sz.

    Daj spokój bo mam zajada i mnie boli jak się śmieję. A co masz napisać? Że chujówkę
    za kupę kasy kupiłeś i ledwo działa. 92% w Twoim przypadku to raczej niesprawność.
    Średnioroczna sprawność będzie na poziomie 8%. Jak dodasz to wyjdzie 100%.