  • Data: 2013-09-10 17:07:10
    Temat: Re: Kociol gazowy + PC
    Od: "Ergie" <e...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:94e87c16-ce90-4e08-a341-ca947a16cbbd@go
    oglegroups.com...

    > Widzę że już poprawiłeś kolegę z 85-92 na 80-90. Ujmij jeszcze.\ Masz z
    > czego.

    Nikogo nie poprawiam - po prostu podaję sprawność średnioroczną, a nie
    chwilową przy +10 na zewnątrz.

    A dlaczego mam ujmować? Ja nie piszę o jak to nazwałeś wymiennikach
    wielkości pudełka do butów, więc nie ma potrzeby nic ujmować.

    Ale nawet te malutkie wymienniki krzyżowe 20x20x20 mają sprawność w
    granicach 45-50% z tym że chyba nikt już nie stosuje pojedynczego wymiennika
    krzyżowego.

    Pozdrawiam
    Ergie