  • Data: 2009-01-23 15:39:02
    Temat: Re: Kocioł gazowy + zasobnik c.w.u.
    Od: "J23" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Jak widzę kwoty jakie podajesz to nie wiem czy twoja półka była dużo niższa.
    Mówisz 4tysie za kociołek, a ja za Buderusa kondensata i zasobnik dałem w
    sumie 5600, a kondensaty są sporo droższe i zasobnik tez troche kosztuje.
    A szczerze powiem że za Buderusem się nie rozglądałem bo słyszałem że drogi,
    ale ta cena mnie przekonała.

    J23