    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Date: Tue, 24 Sep 2013 06:13:46 -0700 (PDT)
    neostrada.pl> <l1pijc$3e0$17@dont-email.me>
    <52404f52$0$1269$65785112@news.neostrada.pl>
    <d...@g...com>
    <l1prtl$kl9$1@usenet.news.interia.pl>
    <f...@g...com>
    <l1q6ef$bjb$1@usenet.news.interia.pl>
    <6...@g...com>
    <l1rfjp$2ag$1@usenet.news.interia.pl>
    <8...@g...com>
    <l1rgj3$4ff$1@usenet.news.interia.pl>
    <7...@g...com>
    <l1s1jn$8q8$1@usenet.news.interia.pl>
    Subject: Re: Kocioł olejowy.
    From: Adam <a...@g...com>

    W dniu wtorek, 24 września 2013 14:46:47 UTC+2 użytkownik Maniek4 napisał:

    > Niestety nic nie zrozumiales, na co zreszta nie liczylem. To ciekawe, ze
    > czlowiek chcacy trzymac swoje dane dla siebie zostaje nazwany
    > paranoikiem.

    To trzymaj sobie - nikt nie zmusza Cie przeciez do korzystania z googla :)
    Wolnosc stracilbys jakby panstwo nakazalo kupowania i uzywania urzadzen
    z androidem i szpiegowskim softem. Poki co mozesz robic co chcesz i co uwazasz,
    gdzie tu ograniczanie wolnosci? ;) Co konkretnie ktos cos Tobie ograniczyl?

    > Ty sobie trzymasz w chmurze moze nawet zdjecia nagiej zony

    No wlasnie sek w tym ze nie trzymam - trzymam w sieci tylko malo wazne rzeczy
    dlatego nie widze sensu zeby obawiac sie tego, ze ktos je w jakis sposob
    przejmie.

    > jak kto lubi, ja nie. Z innych dyskusji wiemy, ze nie wiesz o istnieniu
    > serwerow nie podlaczonych do sieci. Ja nie chce zeby ktos o mnie zbieral
    > dane poza tymi, ktore sam chce udostepnic o ile oczywiscie nie

    Nie chcesz = nie umieszczaj tam ich. To jest proste jak drut. Google kradnie
    Twoje dane = nie korzystaj z Googla, nikt Cie do tego nie zmusza.

    > spowoduje, ze rzad bedzie chcial to robic. Ale pisanie, ze nalezy to
    > robic na wszelki wypadek jest naduzyciem. Byc moze byles tez
    > zwolennikiem ACTA, a PRISM to jest to czego akurat oczekujemy. Rady, ze
    > moge nie korzystac z internetu to tak samo jak to, ze moge nie placic
    > podatkow, znaczy zbyt powazne nie sa.

    Ale dlaczego? Internet jest komercyjny. Tak samo mozesz przestac chodzic do
    sklepow w ktorych jest monitoring. Nie podoba Ci sie? Zbojkotuj i chadzaj
    do innego. Poki google, allegro i fejsbuk beda prywatnymi firmami moga
    sobie robic wszystko z Twoimi danymi - bo korzystajac z ich *prywatnej*
    uslugi wyraziles na to zgode.

    Ja tam w androidzie widze pelno opcji googlowych odnosnie np. udostepniania
    i przetwarzania moich danych - w kazdej chwili moge je wylaczyc i nikt ich
    przetwarzac nie bedzie. Ze wiekszosc ludzi te opcje pozostawia "by default"
    wlaczone to juz tylko i wylacznie ich sprawa :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.