    From: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Kolejna fuszerka, na szybienicęwykonawców
    Date: Wed, 11 Mar 2009 20:31:06 +0100

    kiki wrote:
    > Np dzisiaj
    > Mam nowych ludków i brodzik mi zrobili obkafelkowali, zafugowali ale
    > woda ciężko spływa. Mówie podnosić. Nie dali rady jeszcze bo jest
    > przyklejony, że strach pomyśleć, kamienny. Wiem co jest. Odpływ w
    > podłodze mieli poprawić - dać inne kolanka, a zostawili za wysokie i
    > woda leci z brodzika kawałek pod górkę. Dobrze, że nie zapłaciłem ani
    > grosza. Jak zepsują brodzik, będzie paragon na 3000.

    cholernie sie boję tych modnych ostatnio zamurowanych syfonów brodzikowych.
    dlaczego one sie lubią zapychać a podejścia są czasem fabrycznie robione
    jakimiś zafajdanym rurami karbowanymi.

    zawsze gdy montujemy brodziki do każę sprawdzić solidnie jakość połączeń,
    szczególnie jak brodzik bezie zamurwany na amen, bez żadnej możliwości
    dojścia do podłączeń.