  • Data: 2009-03-11 19:53:05
    Temat: Re: Kolejna fuszerka, na szybienicęwykonawców
    Od: "kiki" <s...@s...ss> szukaj wiadomości tego autora

    "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> wrote in message
    news:gp93hl$di8$1@news.onet.pl...

    > zawsze gdy montujemy brodziki do każę sprawdzić solidnie jakość połączeń,
    > szczególnie jak brodzik bezie zamurwany na amen, bez żadnej możliwości
    > dojścia do podłączeń.

    Tak, ale dostali materiały, kolanko 90 stopni szczególnie. Mieli podkuć sie
    do rurki spływowej żeby aktualne kolanko patrzące wukośnie w góre wymienić
    na inne. Widać nie posłuchali, bo kolanko to co im dałem jest, a woda ma
    kłopot z odpływaniem.
    Nie ma tego efektu ssania tylko jakby były naczynia połączone.
    Wot budjet paragon jak rozwalą przy zdejmowaniu, a przyklejony solidnie.