    From: Budyń <b...@g...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Kolejność prac przy izolowaniu i ocieplaniu piwnicy
    Date: Thu, 3 Feb 2011 13:42:32 +0100

    news:4d4a97a8$0$2451$65785112@news.neostrada.pl...
    > 1. Odkopanie z zewnątrz do głębokości ławy fundamentowej. Czy to nie
    > ryzykowne?

    Odkopuje sie nie całość ale w odcinkach po kilka metrów.

    > 3. Posmarowanie (mur z cegieł) mazidłem, ale jakim?

    dysprobit, dysperbit 2,3 razy - ale jesli woda jest wysoko to nie
    wystarczy - wtedy trzeba izolacje cieżką z papy robić.

    > 4. Przyklejenie jakiegoś styropianu, ale który najlepiej dać poniżej
    > gruntu?

    Najtaniej z tych fundamentowych wychodzi termoorganika-fundament

    > 5. Położyć dodatkowy drenaż, który w razie potrzeby zostanie później
    > podłączony do studzienki.

    ja tak zrobiłem ale prawdziwy drenaż ma być metr dalej.- wiec niekoniecznie

    > 6. Zatynkować albo posmarować czymś ten styropian z zewnątrz? Jakieś
    > folie?

    smarować nie trzeba, folia kubełkowa na to idzie. Smarują i tynkują ci
    którzy używają taniego zwykłego styro.

    > 7. I już zasypać?
    > 9. Na głębokości 20 cm położyć folię.
    > 10. Żwir i bruk

    > Dobrze będzie?

    A czy bedzie dobrze to nie wiem, opłaca ci sie to? Dobrze wyliczyłes stope
    zwrotu? :P

    b.