  • Data: 2010-03-09 19:10:36
    Temat: Re: Kolejny projekt do oceny jesli mozna
    Od: "HANA" <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Gonzo" <g...@n...nn> napisał w wiadomości
    news:hn65ts$d4c$1@news.onet.pl...

    > Drugiej polowce sie takie podobaja. Ja tam bym wolal plaski dach, ale
    > teraz nawet nie jestem pewien czy mpzp na to pozwala (kiedys chyba to
    > widzialem a teraz nie moge znalesc).
    > Lukasz

    no nie mow....
    bez mpzp wybieranie projektu mija sie z celem
    mapa do celow projektowych tez by sie przydala bo uklad stron swiata i
    ewentualne spadki terenu tez maja duze znaczenie.
    Wszystkich klientow odsylam po wz lub mpzp i dopiero wtedy zaczynaja sie
    rozmowy jaki dom, co, jak i gdzie...

    --
    pozdrawiam
    Andrzej