  • Data: 2009-03-11 20:19:34
    Temat: Re: Kolektor sloneczny
    Od: "Marex" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Boombastic <b...@p...onet.pl> napisał(a):

> [...]
    Marex

    > A ty co jesteś? Producent kolektorów że tak wszystkich namawiasz?
    > Przepraszam, wolałbym w formie "osobowej"(podmiotowej). Nie jestem żadnym
    producentem, a raczej konsumentem(energii)Patrzę może naiwnie nieco dalej
    poza czubek swojego nosa i widzę, że jakby w zażartości( złosci) odstajemy
    coraz bardziej od norm tego swiata.Inni mogą poszukiwać nowych
    technologicznych rozwiązań, u nas zaraz ilus tam malkontentów wykłada swoje
    racje, bardziej na zasadzie "moje jest mojsze.." Obyś z rowną determinacją
    i zaangazowaniem przekonywal uzytkowników spalajacych smieci, tworzywa
    sztuczne, itp. że nie warto.. To już duża cegielka dla zdrowia...
    Pozdrawiam Marex