  • Data: 2013-06-05 10:44:17
    Temat: Re: Komary. Co roku inne?
    Od: Jacek <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Napiszę jeszcze słowo o urzędnikach. W 2001 nasmarowałem pismo do urzędu
    miasta w sprawie plagi komarów i braku oprysków. Wtedy już wiele miast
    robiło odkomarzanie. Napisałem im nawet, jakich środków należy użyć i w
    jakiej fazie rozwoju (Simulin na larwy i Trebon na latające).
    Odpisali mi, że żadnej "plagi" nie ma, że środki, które proponuję to
    trucizna (nawet Simulimn, który jest bakterią ;-) , że dzieci w
    przedszkolach i ogródkach chcę wytruć itp. itd.
    Po trzech latach czytam w gazetce miejskiej, że będzie oprysk
    preparatami najnowszej generacji Simulin i Trebon i że władze dbają o
    mieszkańców. Pies im mordę lizał, ale cieszę się, że "już" po 3 latach
    zareagowali.
    Jacek
    PS
    Jak mi mocno dokuczają, to robię oprysk krzaczorów w ogrodzie, co
    redukuje liczbę krwiopijców na mniej więcej tydzień, o ile nie będzie desczu