  • Data: 2013-06-11 16:05:49
    Temat: Re: Komary. Co roku inne?
    Od: "Dirko" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "mal" <m...@g...com> napisał w wiadomości
    news:54783273-bbd0-4c72-9aa7-d6bef2beedc4@googlegrou
    ps.com...

    > Ale mnie wyśmiał, gdy wspomniałam, że
    > właśnie ligustr jest siedliskiem dla komarów. Bzzzzz,

    Hejka. Oczywiście siedliska komarów mogą znajdować się również na
    działce rekreacyjnej. W upalny dzień owady te lubią bytować np. w krzakach
    porzeczki czy malin, czyli tam, gdzie gęsta roślinność zatrzymuje wilgoć w
    glebie i daje nieco cienia. Naturalnie gęsty żywopłot stwarza komarom
    doskonałe warunki do ukrycia i przeczekania najgorętszej pory dnia. Skoro u
    Ciebie komary siedzą w ligustrze to go opryskuj (Trebonem Mega lub innym
    Hard Killerem) bo podejrzewam, że sąsiada nie zmusisz do likwidacji
    żywopłotu skoro ma tak silną potrzebę zasłaniania się. ;-)
    Pozdrawiam skrycie Ja...cki