    From: Kresowiec <i...@t...de>
    Newsgroups: pl.rec.ogrody
    Subject: Re: Konewka szklarniowa lub do roz
    Date: Thu, 25 Feb 2010 16:03:17 +0100

    mal schrieb:
    > Witaj Irku,
    >
    > mam taką konewkę, ale "domową", o pojemności ok.1 litra.
    >
    > Tutaj: http://allegro.pl/listing/search.php?string=konewka&
    from_showcat=1&category=1532

    > może coś znajdziesz.
    > Z zakupem nie ma problemów, bo nie ma już granic :-)
    >
    > Pozdrawiam
    >
    > mal

    Rozgladalem sie juz na Allegro i nawet znalazlem cos przypominajacego
    moja stara konewke.

    http://allegro.pl/item932483721_konewka_ikon5_msgard
    en.html

    Tylko, ze te sa o 20 cm krotsze. To niby nie wiele ale nie wiem czy
    sprawdzi sie to przy podlewaniu. Oni maja tam takie szerokie stoly do
    inspektow. Na wszelki wypadek zamowie sobie, zeby odebrac na Wielkanoc.
    Granic nie ma ale krysys jest. Ja juz kiedys za jagody zaplacilem duzo a
    za wysylke dwa razy tyle. Moze kto we Wroclawiu widzial?

    Irek