    From: robercik-us <r...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.rec.dom
    Subject: Re: Kosa elektryczna
    Date: Tue, 07 Jun 2011 22:26:32 +0200

    Użytkownik robercik-us napisał:

    > Łudzę się, że żyłka mi wystarczy ;-). Jak przyjdzie i ją przetestuję, to
    > dam znać jak się sprawuje i czy zakup był trafiony.

    No i mam swoją makitę...
    Od popołudnia do zmierzchu katowałem najpierw siebie - żeby ją trochę
    poznać :-) i nauczyć się tym kosić, a potem sam sprzęt.

    Skosiłem chyba z 7 arów gęstych i wysokich - powyżej kolan - traw i
    chwastów.
    Nic jej w zasadzie nie brak. No może przydałyby się szelki, ale to z
    jakiegoś paska od starej torby się skombinuje... i przydałby się
    włącznik 'stałego włączenia' bo to ciągłe trzymanie guzika na dłuższą
    metę jest trochę męczące, ale... Jak na moje potrzeby jest ok i nie
    widzę, żeby była za słaba :-).

    Jeszcze mi trochę koszenia zostało bo dziś nie zdążyłem, ale kosa mimo,
    że nie ma metalowej tarczy, sprawuje się ok.

    pozdr.
    Robert G.