    From: Jan <n...@v...pl>
    Newsgroups: pl.rec.ogrody
    Subject: Re: Kosiarka - kolejny raz
    Date: Sun, 09 May 2010 16:03:32 +0200

    W dniu 2010-05-09 09:34, mayky pisze:
    > Jak to jest
    > Czy napęd da się np wyłączyć ????
    > Albo czy tam jest cos a-la wsteczny bieg ????
    Ja bym kupił 6,5KM Partnera/McCullocha. To są kosiarki robione w USA.
    Proste jak dla... (...nie jestem rasistą....) Ja pracuję taką na ok.
    2500m2, traktuję ją skandalicznie i (w związku z tym) nie odmawia mi
    nigdy... 4 lata. Te kosiarki maja duże tylne koła - łatwiej nimi
    manewrować. Oczywiście jako opcję ma bio-clip (rozdrabnianie - na dźwięk
    "mulczowania" dostaję torsji... Toż to germanizm najgorszego gatunku.
    Jak waserwaga, szrank itp).Jeśli chodzi o silniki, to B&S ma najlepiej
    rozwinięty serwis/dostępność części. Legenda Hondy... no, cóż...
    legenda. Przecież silniki H nie są produkowane w Japonii (chyba Turcja
    ?). Każdy silnik może ulec uszkodzeniu. Polityka reklamacyjna H jest
    bardzo restrykcyjna... H podobnie jak Kawasaki jest nieco cichsza. Ale w
    naprawach droższa. Z drugiej strony, B&S też ma fabrykę w Chinach... :)
    Wstecznego biegu nie spotkałem nigdy. Napęd jest włączany, w związku z
    tym możesz pracować nie włączając go.
    Zwróć uwagę, czy napęd jest na przednią oś, czy na tylną. Trochę kwestia
    gustu, ale ja zdecydowanie preferuję przedni. Możesz go chwilowo
    "wyłączyć" lub zmniejszyć szybkość, unosząc przednie koła. Przy tylnym
    biegasz cały czas.
    --
    Pozdrowienia
    Jan