eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieKosiarka spalinowa z napędem i elektrycznym rozrusznikiem › Re: Kosiarka spalinowa z napędem i elektrycznym rozrusznikiem
  • Data: 2019-05-26 19:56:26
    Temat: Re: Kosiarka spalinowa z napędem i elektrycznym rozrusznikiem
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
    > drugim) wchodzi w grę wyłącznie przy faktycznej hodowli, bo tylko wtedy
    > pojawiają się młode - czyli już poza tematem wątku, który był przecież o
    > kosiarce.
    > Nadzór weterynaryjny polega na formalnym zgłoszeniu "nadzorującego
    > weterynarza", który w praktyce nic nie robi, poza badaniem (i
    > szczepieniem) na brucelozę co cztery lata. Przy czym właściciele nie-
    > hodowcy są z tego obowiązku zwolnieni. Przynajmniej w moim regionie EU to
    > tak wygląda.

    > Ustawa_2007-06-29_o_organizacji_hodowli_i_rozrodzie_
    zwierzat_gospodarskich.pdf

    > Ale ty pisałeś o jakichś niewyobrażalnych UNIJNYCH komplikacjach.
    > Dlatego pytam - co takiego *Unia* nakazuje, co miałoby być przeszkodą dla
    > Kowalskiego do trzymania czterech kosiarek w przydomowym sadzie?
    >
    > Mateusz

    Wybacz, nie dość, że piszesz od rzeczy to, kiedy ci wskazuje źródła to
    mi przypisujesz jakieś niestworzone i wymyślone przez siebie rzeczy.

    Wskaz mi, gdzie ja pisałem o "niewyobrażalnych komplikacjach". To jest
    twój, chory wymysł. Czy jest to bardzo skomplikowane czy też proste nie
    ma znaczenia, bo moja wypowiedź dotyczyła konieczności spełnieniu
    pewnych obowiązków dotyczących hodowania kontra hodowania bez spełniania
    jakichkolwiek  obowiązków, a nie ich skomplikowaniu.

    A obowiązki dotyczą każdego, kto chce hodować nawet choćby jedną owcę -
    musi je spełnić.

    Przy okazji chciałbym przypomnieć, że wątek który założyłem dotyczy
    kosiarki spalinowej z rozrusznikiem elektrycznym i zwracanie mi uwagi
    "czyli już poza tematem wątku, który był przecież o kosiarce" przez
    osobę, która pisze w tym wątku o owcach, czyli kompletnie już poza
    tematem jest co najmniej nie na miejscu.