  • Data: 2011-05-27 09:05:23
    Temat: Re: Kosiarka traktorem - wynajem ???
    Od: "skryba ogrodowy" <s...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "mayky" <m...@c...pl> napisał w wiadomości
    news:irn942$a3q$1@alfa.ceti.pl...
    > Witam
    > Czy zna może ktoś wypożyczalnię / sam może ,
    > oczywiście odpłatnie wypożyczyć
    > traktorek kosiarkę ale z koszem w okolicach
    > Pawłowic/Żor/Skoczowa ?????

    Możesz o to zapytać w Skoczowie za dworcem autobusowym - jest sprzedaż i
    serwis maszyn ogrodowych. Kiedyś (5 - 7 lat temu) serwisowałem u nich kosę
    spalinową i pamiętam, że była też rozmowa na temat wyprzyczania sprzętu. Ale
    czy chodziło o ich sprzęt, czy wypożyczanie z innej firmy nie pamietam.
    Inna możliwość: napisz stosowne ogłoszenie i powieś to na gminnej stronie
    internetowej Pawłowic:
    http://www.pawlowice.pl/forum/
    Albo w zakładce "ogłoszenia" na stronie Żor:
    http://www.zory.dlawas.pl/ogloszenia/
    Cena za wypożycznie wynosi od 90 do 150 zł na dobę.
    Wydaje mi się, że od prywatnego właściciela
    byłoby taniej a na pewno bliżej.
    Możesz też zafundować sobie ogłoszenie w "Racjach Gminnych".
    Odzew (raczej) będzie.

    Pozdrawiam pogodnie
    skryba z Pawłowic