  • Data: 2010-04-08 20:01:17
    Temat: Re: Kosiarka z Biedronki
    Od: "atman" <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Z tego co wiem to już nie pierwszy raz więc może ktoś się skusił i może
    > skrobnąć parę zdań o tych kosiarkach? Warto toto kupić?

    Trochę mało koników ale nie napisałeś
    ile masz tego trawnika do koszenia.
    Określę to tak: Ja dałem 4 lata temu 1200 zł za 6 KM
    silnik B&S (Briggs&Statton) też ze stalową obudową.
    I włąśnie z nią jest trochę zachodu bo trzeba w miarę dokładnie myć,
    czyścić z błota i resztek trawy. Po każdym sezonie maluję obudowę
    jakąś farbą podkładową i jest OK. Problem jest też z uchwytem bo jest
    zwyczajnie lichy i popękał w kilku miejscach ale to też nie problem bo
    pospawałem i dodatkowo wzmocniłem. Największa zaleta mojej leciwej już
    nieco kosiarki to mocny silnik. Sumując tę z Biedronki możesz śmiało
    kupować
    jeśli masz stosunkowo mało do koszenia i umiesz pomajsterkować.
    Ceny 1800 i powyżej za kosiarkę to moim zdaniem jest chore.
    Co tam ma aż tyle kosztować ?!
    Biedronkowe 850 zł wydaje się jak najbardziej OK.