  • Data: 2009-12-19 18:58:05
    Temat: Re: Kospel EPCO.II - szukam instrukcji
    Od: Łukasz Geldarski <l...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 6 Lis, 07:48, wolim <w...@i...pl> wrote:

    > Miałem taki kocioł.
    > To wina tego, że pompa się "zastała" przez lato.
    >
    > Odkręć śrubę z przodu pomy, w otwór włóż śrubokręt i próbuj ją
    > delikatnie zruszyć.
    >
    > Powinno pomóc.
    >
    > Pozdrawiam,
    > MW

    Witam z chęcią dołączam sie do waszej dyskusji choc obawiam sie że
    mało wam moge pomóc ( dla mnie jest to całkowite nowum, spadek po
    poprzednich włascicielach mieszkania). Ja mam również ten piec
    (epco.II) i równiez miga u mnie zilenoa lampka od pompy. Natomiast w
    przeciwieństwie do was moge powiedzieć że pompa nawet kiedy dioda miga
    chodzi, mało tego działa ona jak jest włacznik w pozycji 0 i 1 (I tu
    pierwsze pytanie - Czy wiecie kiedy pownienem uzywać 0 a kiedy 1).
    Problem natomiast jest taki że od czasu do czasu podczas migania tego
    światełka wyłacza sie grzenia (czyli nie świecą się czerwone diody i
    jest zimno:)) Czy macie jakieś doświadczenie z takim mankamentem Czy u
    was podczas migania zielonej diody czerwone piec przestaje grzać??

    Pozdrawiam i z góry dziękuje za zainteresowanie