    From: "pluton" <z...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Kostka brukowa, płyty ażurowe
    Date: Tue, 22 Sep 2009 11:07:23 +0200

    >> A co do ulozenia - sam nie mozesz ?

    > Nie da rady - kompletny brak czasu.

    Profesor na jakis wykladach z zarzadzania (albo filozofii - nie pamietam)
    pokazywal studentom taki przyklad.

    Wzial sloj i napelnil go kamieniami, po czym spytal, czy sloj jest pelen.
    Studencji ochoczo przytakneli, na co profesor wzial zwirek, wsypal
    go miedzy kamienie, pokazujac, ze do sloja jeszcze sporo sie zmiesci.
    Po czym spytal studentow, czy sloj jest pelen.
    Studenci znowu przytakneli, na co profesor wzial piasek, wsypal
    go miedzy kamienie i zwir, znow pokazujac, ze do sloja jeszcze sporo sie
    zmiesci.
    Po czym powiedzial; widzicie, teraz sloj jest naprawde pelen.
    Ten sloj symbolizuje wasze zycie i to, czym je wypelniacie. Tylko musicie
    zadbac, aby najpierw wypelniac go rzeczami najwazniejszymi (kamienie),
    takimi
    jak dom , rodzina, dzieci.
    Potem mozecie do dopelnic innymi waznymi rzeczami (zwir), takimi jak
    spotkania
    z przyjaciolmi, praca. A dopiero na koncu (piasek) mozecie wszystko dopelnic
    malo waznymi drobiazgami. I koniecznie w takiej kolejnosci, bo jezeli
    najpierw
    wypelnicie sloj piaskiem, to nic innego sie juz nie zmiesci. A tak
    popatrzcie - sloj
    naprawde jest juz pelen i zmiescily sie w nim wszyztkie wazne rzeczy.

    Na to wstal student, podzzedl do katedry, wyjal i otworzyj puszke piwa
    i wlal do sloika. Piwo wlalo sie w piasek, a student mowi: widzi pan, panie
    profesorze, TERAZ dipiero sloj jest naprawde pelen. A wniosek z tego taki,
    ze zeby nie wiem jak bardzo bylo wypelnione nasze zycie, to zawsze znajdzie
    sie czas na ulozenie kostki brukowej.

    pozdrawiam
    pluton