  • Data: 2012-11-22 21:53:58
    Temat: Re: Kostka brukowa - pytan kilka
    Od: Adam <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu czwartek, 22 listopada 2012 09:04:01 UTC+1 użytkownik 4CX250 napisał:

    > A co do spadku... U mnie jest do�� spory od strony drogi bo oko�o 10cm/m

    U mnie jest 2,5m / 16m czyli 15cm/1m - to jest spory spadek :-) Faktycznie jeszcze
    wiecej bo 5mb bedzie szlo lekko w dol i dopiero 11mb bedzie w gore. Musi byc plasko
    zeby sie rozpedzic, inaczej w zime zapomnij o wyjezdzie, nawet przy lekkim sniegu :D
    No niestety podjazd mam fatalny ale nic z tym nie moznabylo zrobic za bardzo ;( Jak
    sobie smigalem toyota 4runnerem z 4x4 to sobie wyjezdzalem w kazdych warunkach ale
    juz ja sprzedalem i zostaly mi same rzechy z napedem na przod. Jak tylko dojde do
    jakiejs wiekszej kasy to wymienie sobie auto i na pewno to bedzie jakies z 4x4 :-)

    Tym niemniej! Dzieki takiemu spadkowi podjazdu za bardzo nawet nie bede musial
    czyscic bo deszcz zrobi swoje. Zeby nie bylo - spadek potem jest skierowany lekko w
    bok i potem z takim samym katem nachylenia zjezdza obok domu w dol, do drugiego
    garazu w piwnicy - wiec caly syf bedzie gdziestam na dole sie zbieral :)
    pozdr.

    --
    Adam