eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieKoszt budowy domu 2018 - dokładne wyliczenia i omówienie › Re: Koszt budowy domu 2018 - dokładne wyliczenia i omówienie
  • Data: 2018-01-10 13:34:18
    Temat: Re: Koszt budowy domu 2018 - dokładne wyliczenia i omówienie
    Od: Kżyho <k...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2018-01-10 o 12:55, Myjk pisze:
    > Wed, 10 Jan 2018 12:38:46 +0100, Kżyho

    > To Ty powinieneś w stanach mieszkać. ;)
    > Omega to straszny kloc, niemniej jednak kiedyś mi się marzyło to auto.

    Kloc?! Bez jaj, zwykłe względnie przestronne auto :)
    Mniejszych w zasadzie nie uznaję ;)
    Tylko, że to było takie auto na szybko kupowane, bo była potrzeba i
    trochę nieplanowanie, więc budżetu mi zbrakło, żeby to z V6 wziąć :(

    > Ja tylko pierwsze auto odkupiłem od starszych, Opel Astra I którym
    > wyjechali z salonu, za 25k. Potem już tylko więcej płaciłem :P ale to
    > dlatego że też salonowe. Nie mam szczególnego zapału do używanych
    > samochodów, szukania po zakupie co tam stuka co tam puka, obawy że mi koło
    > odpadnie, stanę w polu itd. :> Teraz Mazdą kręcę 8 rok i nic się nie dzieje
    > -- a jak się dzieje to łatwo ocenić co to. Nie zmieniłem jeszcze, bo jak
    > już wspominałem jeżdżę ostatnio tyle co kot napłakał.

    A ja lubię właśnie stare i najlepiej duże zwykle.
    Omega to w sumie w mojej stajni i tak najnowsze i najbardziej
    "elektroniczne" auto.
    Swoją drogą - zadbane starsze auto zwykle daje większą szansę i pewność
    dotarcia do celu niż te nowe komputerowe wynalazki ;)

    Pzdr
    --
    /__/_* /