eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieKoszt budowy domu 2018 - dokładne wyliczenia i omówienie › Re: Koszt budowy domu 2018 - dokładne wyliczenia i omówienie
    From: Myjk <m...@n...op.pl>
    Subject: Re: Koszt budowy domu 2018 - dokładne wyliczenia i omówienie
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Sender: Myjk <>
    <mh2cq2fhx2m8$.dlg@myjk.org> <p32fq6$ud7$4@news.icm.edu.pl>
    <1...@m...org> <p34qc6$234$8@news.icm.edu.pl>
    <1...@m...org>
    <7...@g...com>
    <1...@m...org> <5a560abb$0$7179$426a34cc@news.free.fr>
    <1tr2f830xjhln$.dlg@myjk.org>
    <c...@g...com>
    <1...@m...org> <p35c1h$234$18@news.icm.edu.pl>
    <q...@m...org>
    <e...@g...com>
    Date: Wed, 10 Jan 2018 21:52:22 +0100

    Wed, 10 Jan 2018 12:40:21 -0800 (PST), l...@g...com

    > zaraz cię jakiś Lubelak zje na przystawkę.

    Trudno. Takie mam obserwacje. Jak czuje smród palonego znicza to na ślepo
    mogę stwierdzić że to jedzie ktoś ze wschodu. Co się oczywiście zaraz
    potwierdza, jak tylko wpadnę w chmurę czarnego dymu (bo łajzie się nie chce
    zredukować przy przyśpieszeniu, albo w ramach "oszczędności" dusi silnik na
    niskich obrotach -- bo przecież wiadomo że tedeik tak lubi). I żeby te
    klekoty jeszcze były zadbane, może gdyby chociaż DPF posiadały (pobożne
    życzenia), ale nie, dymi to gorzej niż lokomotywa na wyngiel. ;P

    --
    Pozdor
    Myjk