    From: "tarnus" <t...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.rec.dom,pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Koszt energii z gazu dogonił koszt z prądu
    Date: Wed, 6 Oct 2010 21:11:27 +0200
    <17vnydt7l22dl$.1q2975eqra398.dlg@40tude.net>
    <4cac7a65$0$27033$65785112@news.neostrada.pl>
    <verwcnp12s5g.1oemhzexo87vx$.dlg@40tude.net>

    Użytkownik "Borys Pogoreło" <b...@p...edu.leszno> napisał w wiadomości
    news:verwcnp12s5g.1oemhzexo87vx$.dlg@40tude.net...

    > Pierwsza z brzegu dokumentacja o zaworach mieszających:
    >
    > http://www.esbe.pl/pliki/Dokumentacja%20-%20Dobor%20
    termostatycznych%20zaworow%20mieszajacych.pdf

    > Nowoczesne baterie do prawidłowego działania potrzebują wody o temp.
    > 50-65C, a nie 65-90C.

    Geniuszu! Wyraźnie napisałem o bateriach termostatycznych a nie o zaworach
    mieszających do których opisu link podajesz.
    Druga sprawa, napisałem 55-80 a nie tak jak ty geniuszu próbujesz mi wmówić
    65-90 więc po raz kolejny udowadniasz że masz problemy z rozumieniem
    pisanego tekstu. Co do zakresu 55-80 to najczęsciej z bateriami o
    dopuszczalnym takim zakresem miałem do czynienia, mam nawet w domu takie

    Wiec jeszcze raz powtórzę specjalnie dla ciebie:
    Bateria termostatyczna do prawidłowego działania potrzebuje zakresu
    temperatur najczęsciej 55-80stopniC.

    Marek