  • Data: 2009-02-16 18:02:10
    Temat: Re: Koszt odbioru instalacji elektrycznej
    Od: "mis" <m...@u...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Wybudowalem dom w ktorym we wlasnym zakresie wykonalem cala instalacje
    > elektryczna.

    Ja też zrobiłem instalację sam - nie mam uprawnień pomiarowych, tylko
    "zwykłe do 1kV" więc za pomiary, protokół dla nadzoru budowlanego do
    zgłoszenia zakończenia budowy i podpis na wniosku o zmianę taryfy z
    budowlanej na mieszkaniową dla ZE zapłaciłem 300 zł (Bydgoszcz).

    Bywali i tacy elektrycy co liczyli jakoś "po punktach" czy coś i wychodziło
    im po 1000zł !!! za to samo - z ich usług nie skorzystałem oczywiście :)

    --
    Tomek