  • Data: 2009-02-17 18:47:44
    Temat: Re: Koszt odbioru instalacji elektrycznej
    Od: "Kris" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:gncg7a$7md$1@inews.gazeta.pl...
    > Nie sądzę, żeby jakiś elektryk szarpał się z rzetelnymi pomiarami za
    > 300zł. Pomiary impedancji pętli zwarcia, oporności izolacji, RCD oraz
    > uziemienia, czyli to co powinno być zrobione.

    Kilkanaście dni temu przy okazji innego posta obiecałem ze podam zakres
    pomiarów robionych u mnie. Mam protokół w ręku i jest:
    "-badania skuteczności samoczynnego wyłaczania
    -badania rezystancji izolacji obwodów i urzadzeń
    -badania wyłaczników róznicowoprądowych."

    Protokół ma kilkanascie stron, wystarczył do odbioru budynku. Cena
    bodajzec150zł- pomiary oczywiscie robione.

    Kris