    From: "Piotr Maksymowicz" <p...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Kosztorys
    Date: Tue, 3 Mar 2009 18:53:39 +0100

    news:gojons$lfk$1@news.interia.pl...

    > Użytkownik "Piotr Maksymowicz" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Nie jestem pewien czy rozumiesz co znaczy budowa domu. Jezeli zaczniesz
    > wyreczac sie we wszystkim kims tam to obawiam sie, ze daleko ta budowa nie
    > zajedzie. Konformistyczne podejscie do tematu budowy szybko moze sie
    > zemscic, a koledzy zle Ci nie radza. Jezeli chcesz byc zadowolony z tego
    > co powstanie, to niestety powinienes wiecej czasu na to przeznaczyc, a
    > jezeli pokazesz ze chetnie placisz, nie daj Boze zaliczki to szybko Cie
    > wydoja podobnie jak mnie, kiedy nie mialem nawet czasu policzyc ile dalem
> [...]
    Budowa domu to własciwie moja druga budowa. Wczesniej wykanczalem mieszkanie
    kupione w stanie surowym- nawet bez wylewek.
    I wtedy poznałem magiczne słówko w....ć. Był taki fachowiec co do tej pory
    łukiem mnie omija i ani grosza nie zobaczyl. A parkieciarza z domu za
    kolnierz wyciagnalem jak zobaczylem jak sp....ł robotę.
    Poza tym nie ma nic przyjemniejszego niz zwalic robote na innych. Jezeli
    duzo za to nie chca to jestem happy. Nie sztuka sie narobić.