eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieKosztorys › Re: Kosztorys
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!feed.news.interia.pl!not-for-mail
    From: "Maniek4" <b...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Kosztorys
    Date: Tue, 3 Mar 2009 21:09:35 +0100
    Organization: INTERIA.PL S.A.
    Lines: 26
    Message-ID: <gok1ve$2m7$1@news.interia.pl>
    References: <gohklp$nek$1@inews.gazeta.pl> <goiuik$tn0$1@news.onet.pl>
    <goivrn$20g$1@news.onet.pl> <goj1fj$6t4$1@news.onet.pl>
    <goj3cq$p50$1@atlantis.news.neostrada.pl>
    Reply-To: "Maniek4" <b...@w...pl>
    NNTP-Posting-Host: apn-77-113-157-47.gprs.plus.pl
    X-Trace: news.interia.pl 1236110126 2759 77.113.157.47 (3 Mar 2009 19:55:26 GMT)
    X-Complaints-To: u...@n...interia.pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 3 Mar 2009 19:55:26 +0000 (UTC)
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.5579
    X-RFC2646: Format=Flowed; Response
    X-Antivirus-Status: Clean
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5512
    X-Antivirus: avast! (VPS 090303-0, 2009-03-03), Outbound message
    X-Priority: 3
    X-Authenticated-User: tomaszko44 % poczta+fm
    X-MSMail-Priority: Normal
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.budowanie:351023
    [ ukryj nagłówki ]


    Użytkownik "Jackare" <...@s...uk.de.pl> napisał w wiadomości
    news:goj3cq$p50$1@atlantis.news.neostrada.pl...

    > Taki nasz polski pierdolniczek. Najpierw chcą za darmo, potem chcą
    > gwarancję na 5 lat i do każdego zgłoszenia przyjazd w 5 minut a za
    > zgłoszenia niezasadne znowu płacić nie chcą :) Też z daleka omijam
    > klientów z tego typu podejściem. Chce sam kupić, podjechać , podejść -
    > niech sobie sam wykona....

    Bo wszystko stoi na glowie. Co ma rabat do uslugi?
    Firma powinna zarobic tyle ile jej sie nalezy, rabaty nic do tego nie maja.
    Rabaty sa do handlu, nie kombinowania z glupimi klientami. Tak sie porobilo,
    ze czesc zarobku kamufluje sie w rabatach, a to bez sensu. Fakt, ze klient
    mniej jeczy jak zaplaci za plecami, oczy nie bola. Z drugiej strony z
    czesciowo mojej dzialki. Mechanik samochodowy bierze za usluge tyle ile
    bierze, wg. ogolnych stawek. Zgadza sie na zalatwienie czesci, jedzie do
    sklepu, hurtowni gdzie ma znaczne rabaty, a klientowi przedstawia rachunek
    wg. cen detalicznych. Bywa, ze zarobek z marzy jest wyzszy od robocizny. Ale
    tego rzecz jasna w rozliczeniu nie uwzglednia. A powinno byc tak, ze usluga
    kosztuje tyle i tyle bez roznicy z czyich materialow sie robi. Ustala sie
    koszty zaopatrzenia i tyle, po co tu jakies rabaty?

    Pozdro.. TK


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1