    From: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Kosztorys
    Date: Wed, 11 Mar 2009 09:36:27 +0100

    scream wrote:

    > Brzydko sie to nazywa i na pierwszy rzut oka brzydko wygląda, ale
    > niestety takie są realia w każdej branży. Z klienta trzeba wycisnąć
    > maksymalną ilość gotówki jaką może Ci oddać. To oczywiste.

    kurna to jest kapitalizm. na tym to polega. celem działania jest ZYSK a nie
    dobroczynność.

    oczywiście są granice i te granice wyznacza etyka. Ewidentne naciąganie
    klienta poprzez zawyżanie kalkulacji oszczędzania na jakości czy inne
    OSZUSTWA jest skurwielstwem.

    Każdy kto sprzedaje swoją pracę stara sie zarobić. Czy pracownik banku nie
    stara sie maksymalnie dużo zarobić na kliencie?