    From: "Mariusz" <m...@n...net>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Kosztorys wykonania SSO - opinie
    Date: Fri, 24 Apr 2009 21:51:54 +0200

    > chyba zartujesz. Widziales projekt? To jest dom raczej wiekszy, bryla tez
    > nie jest prosta. Sam material bedzie kosztowal wiecej.
    No z mtaeriałem z pewnością nie bo samego Porothermu pójdzie za 30 tys, do
    tego bloczki z 10 tys (24 i 12), trochę pełnej cegły na łuk
    (własnie, jak zrobić ten łuk? ten wykonawca wymyśli, że z np z porothermu a
    szczeline zewnętrzne - spore - zaklei się pianką - włos mi się jeżył - takie
    coś to tylko z pełnej na główkę chyba mozna zrobić)

    > tu zgoda. Cena jest dosc wysoka a wykonawcy powinni jednak posiadac
    > narzedzia pracy. Ja szukalbym innego wykonawcy, ofert nigdy za wiele.
    No niektóre składniki tej ceny jak zasypanie sa jakieś dziwne i do tego ten
    brak maszyn w cenie.....
    Z maszynami to sobie sam zrobię zasypkę. Zatrudnię dwóch osiłków do rzucania
    piachu i gotowe.

    > ja zaplacilem nawet troche mniej za robocizne, ale dom maly i prosty :)
    No liczylismy tak z 40 tys, no dobra 50, ale 70??? Chyba za duzo.
    No i tam nie ma więźby i dachu.

    --
    Mariusz