  • Data: 2012-05-07 09:02:00
    Temat: Re: Koszty eksplotacyjne kuchni indukcyjnej
    Od: "4CX250" <t...@p...ornet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "_ąćęłńóśźż." <j...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:jo6ev9$o3i$1@inews.gazeta.pl...
    > Trochę pokręciłeś (kładziesz nacisk na przewodnictwo cieplne

    W którym miejscu? Bo mi wydaje się że chciałem zobrazować że przy okazji
    grzania garnka znaczna część energii elektrycznej zmarnuje się na rozgrzanie
    grzałki, jej korpusu i otoczenia oraz szyby vitroceramicznej? Po drodze masz
    szybę czy uważasz że rozgrzewajac się bardzo znacząco w stosunku do wersji z
    indukcją nie oznacza że szyba zatrzymuje sporo energii? Uważasz że
    promieniowanie przechodzi przez szybę nie nagrzewając jej?

    Marek