  • Data: 2017-09-29 11:11:53
    Temat: Re: Koszty robocizny - czy czasem już komuś nie odbija??
    Od: Mateusz Viste <m...@n...pamietam> szukaj wiadomości tego autora

    On Fri, 29 Sep 2017 08:42:24 +0200, k...@w...pl wrote:

    > Księgowa się sfrajerowała, chyba że nie ma wyjścia lub po znajomości.

    Też mi to dziwnie brzmi. 200 zł brutto za pełną księgowość... To z czego
    ta księgowa żyje? Chyba że jako hobby to robi.

    Ja dla małej (<10 os.) sp. z o.o. w PL płacę 700 PLN brutto. W tym pełna
    księgowość, kadry, zestawienia co miesiąc, sporządzenie corocznych
    sprawozdań i uchwał. Cena wydaje mi się bardzo bardzo uczciwa, a płacąc
    mniej wręcz miałbym wyrzuty sumienia.

    Mateusz