  • Data: 2013-05-23 09:38:06
    Temat: Re: Koszty wykonania podjazdu/podwórka.
    Od: "Ergie" <e...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "uzytkownik" napisał w wiadomości grup
    .pl...

    > No chyba, że oszuści są po drugiej strony i faktury nie chcą. :)

    Próbowałeś znaleźć transport jednej wywrotki pisaku z fakturą? Mnie się nie
    udało, a obdzwoniłem wszystkie lokalne ogłoszenia. Za każdym razem
    dostawałem tylko fakturę na piasek. Nie jest moim zadaniem tracić czas i
    szukać firmy która zechce mi taką fakturę wystawić - to zadanie urzędu
    skarbowego. Wykonałem kilka telefonów dowiedziałem się że nikt mi faktury
    nie wystawi to machnąłem na to ręką.

    Drugą sprawą na która nie mam faktury to koparka. Znalazłem dwie firmy które
    były gotowe wystawić fakturę ale nie miały wtedy wolnych terminów, a nie
    chciałem czekać. Na całą resztę usług i _wszystkie_ materiały mam faktury
    lub w przypadku drobiazgów ze sklepu paragony.

    > Jak tu ma być dobrze w tym kraju, skoro każdy stara się oszukać?

    Jak tu ma być dobrze skoro każdy generalizuje :-)

    Pozdrawiam
    Ergie