  • Data: 2013-06-30 11:55:56
    Temat: Re: Krakowska Fabryka Armatury
    Od: "Jackare" <1...@t...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Einstein" <e...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:kpp2id$pii$1@usenet.news.interia.pl...

    > Jakiego zatem producenta polecacie?
    >
    > Pozdrawiam

    nienajgorszą opcją jes Ferro. Polski importer ze Skawiny. Tak to chińczyki
    ale w miarę przyzwoite. Przede wszystkim nie hałasują bo to jest nawjiększa
    upierdliwość najtańszych chińczyków. O bateriach na 20 lat uzywania raczej
    zapomnij. Po prostu producenci takich nie robią bo to się im nie opłaca. Z
    tych o których wiem że są dobre to Kludi, Groche i Hansgroche i z tych
    trzech najlepsze jest - uważam- Kludi.