  • 1. Data: 2013-06-17 09:02:50
    Temat: Krakowska Fabryka Armatury
    Od: Einstein <e...@o...pl>

    Witam
    Już niedługo przyjdzie czas na zakupy zatem co możecie powiedzieć mi na
    temat wyrobów tej firmy. Wiem, że są produkty lepsze ale w tej chwili
    nie stać mnie np. aby za baterię umywalkową płacić np. powyżej 1000zł.
    Biorąc pod uwagę, że muszę kupić kilka sztuk do domku jednorodzinnego.

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2013-06-17 10:25:01
    Temat: Re: Krakowska Fabryka Armatury
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    Użytkownik "Einstein" napisał w wiadomości grup

> [...]
    > stać mnie np. aby za baterię umywalkową płacić np. powyżej 1000zł.
    > Biorąc pod uwagę, że muszę kupić kilka sztuk do domku jednorodzinnego.

    Mam dwie ich baterie już od kilkunastu lat i nie stanowią żadnych problemów
    nawet mieszaczy nie wymieniałem. Natomiast z dwóch kupionych dwa lata temu
    jedna już padła, a druga chodzi bardzo ciężko.

    Nie wiem, czy w międzyczasie przenieśli produkcję do Chin czy może ja miałem
    takiego pecha.

    Pozdrawiam
    Ergie

  • 3. Data: 2013-06-17 11:26:15
    Od: a...@g...com

    > Pozdrawiam
    ja mam. termostatyczna prysznicowa. 6 rok chyba idzie, ciezkie warunki, 4 osoby ,
    hydrofor wiec cisnienie skacze i mocno twarda woda..
    i dziala...
    az dziw ze to jeszcze nie zaroslo kamieniem....
    ----------
    a jak zarosnie to co sie wymienia? serwisowalne toto jest wogole?

  • 4. Data: 2013-06-17 20:10:04
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Ergie wrote:
> [...]
    > kupionych dwa lata temu jedna już padła, a druga chodzi bardzo ciężko.
    >
    > Nie wiem, czy w międzyczasie przenieśli produkcję do Chin czy może ja

    teraz to są chińczyki...

  • 5. Data: 2013-06-17 21:13:15
    Od: Przyjazny <p...@n...tld.invalid>

    On 2013-06-17 07:02, Einstein <e...@o...pl> wrote:
> [...]
    > nie stać mnie np. aby za baterię umywalkową płacić np. powyżej 1000zł.
    > Biorąc pod uwagę, że muszę kupić kilka sztuk do domku jednorodzinnego.

    Mam doświdaczenie z tańszymi seriami:
    Urywają się rączki od baterii (przynajmniej tych z głowicami
    ceramicznymi - są nakładane na kwadratowy wystający trzpień i obejmujące
    ten trzpień kawałki plastiku wyłamują się po kolei), ale to po wielu
    latach używania i da się naprawić blachowkrętem. Poza tym OK w swojej
    klasie cenowej.

    Jeśli chodzi o prysznicowe z termostatem, to termostat działa jeszcze
    bardziej bez sensu niż u konkurencji i w ogóle trzymałbym się z daleka
    od wszystkich, ale od tych szczególnie.

  • 6. Data: 2013-06-17 22:01:00
    Od: mkonst <m...@n...pl>

    W dniu 17.06.13 09:02, Einstein pisze:
> [...]
    > nie stać mnie np. aby za baterię umywalkową płacić np. powyżej 1000zł.
    > Biorąc pod uwagę, że muszę kupić kilka sztuk do domku jednorodzinnego.

    Mam baterie tej firmy i jak na razie (4 lata) wymieniłem jeden perlator
    bo zgnił i sitko wypadło. Poza tym bez uwag.
    --
    Pozdrawiam Marcin Konstańczak (mkonst)
    marcin(kropka)konstanczak(malpa)neostrada(kropka)pl

  • 7. Data: 2013-06-18 08:59:50
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    Użytkownik "Marek Dyjor" napisał w wiadomości grup

    > teraz to są chińczyki...

    No to się wyjaśniło :-)

    Pozdrawiam
    Ergie

  • 8. Data: 2013-06-18 09:34:37
    Od: Einstein <e...@o...pl>

    W dniu 2013-06-17 09:02, Einstein pisze:
> [...]
    > nie stać mnie np. aby za baterię umywalkową płacić np. powyżej 1000zł.
    > Biorąc pod uwagę, że muszę kupić kilka sztuk do domku jednorodzinnego.

    Jakiego zatem producenta polecacie?

    Pozdrawiam

  • 9. Data: 2013-06-18 09:40:32
    Od: quent <x...@x...com>

    W dniu 2013-06-18 08:59, Ergie pisze:
    > No to się wyjaśniło :-)

    A taki hansgroche to gdzie produkuje?
    W Niemczech zapewne ;-)

    --
    Pozdrawiam,
    ElipsaDesign: www.elipsa.info

  • 10. Data: 2013-06-18 09:51:00
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    Użytkownik "quent" napisał w wiadomości grup

    > A taki hansgroche to gdzie produkuje?
    > W Niemczech zapewne ;-)

    Nie wiem, zresztą to nie o to chodzi, gdzie fizycznie znajduje się fabryka,
    ale kto robi projekt i sprawuje kontrolę jakości.

    Obawiam się że KFA poszła na łatwiznę i po prostu zamawia gotowce według
    chińskich projektów bo jedna z tych baterii które miałem była identyczna co
    do kształtu z innymi marketowymi.

    Pozdrawiam
    Ergie