    From: "Maniek4" <r...@l...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Krotność wymiany powietrza
    Date: Fri, 19 Aug 2011 22:55:00 +0200

    Użytkownik "kogutek" <k...@v...pl> napisał w wiadomości
    news:5a65.000001c4.4e4ec82a@newsgate.onet.pl...

    > ustawie to nie wiemy - a moglismy wiedziec własnie od adama. Wyluzuj z
    > wycieczkami osobistymi...

    > Ja go bluzgam? To on nazwał mnie palantem. Ja tylko nazwałem po imieniu to
    > co ma
    > w domu. Co jest w ustawie możesz sobie przeczytać w linku jaki dał Marek
    > Dyjor.

    prosba o help ... walczymy z ustawieniem silnika u kumpla garbi
    1.6 ... swiece wymienione + przerywacz ... zaplon ustawiony ... garnik
    Podczas wysyłania wiadomości SMS jedna z wiadomości się "zapętliła" i teraz
    jest wciąż nadawana. Znajduje się w folderze NADAWANE (telefon wskazuje że
    trwa wysyłanie) i nie ma możliwości usunięcia jej. Żadne standardowe
    procedury typu: wstrzymaj wysyłanie, usuń, nie skutkują, nie ma możliwości
    "zaptaszenia" jej, aby można było wiadomość usunąć. Jakie znaleźć na to
    rozwiązanie ? Próbowałem przy pomocy LG PC Suite III w aplecie "wiadomości",
    ale tam wiadomość jest niewidoczna. Nie znalazłem sposobu aby się do niej
    jakoś dostać i wstrzymać-usunąć wysyłanie. Wykonałem też procedurę
    przywrócenia ustawień fabrycznych, restartu, nawet twardego resetu i też bez
    rezultatu wyczyszczony ... na cieplym odpala z gazem w podlodze ... obroty
    roowne ok 1200 1500 ... na zimnym mimo ssania nawet niezagada na
    moment ...

    No ale napisz ile Ty masz wymian? Rozumiem, ze Tobie wystarczy i warto bylo
    by porownac Twoje odczycia do smrodu jaki zarzucasz innym. Jako posiadacz
    grawitacji rowniez nie odczuwam dyskomfortu, ale nie mam pojecia ile wymian
    mam na godzine. Kto wie czy nie jest to polowa tego co ma np. Adam, a mimo
    to spie dobrze.

    Pozdro.. TK
    Jednocześnie informujemy, że zmianie nie ulegną parametry usługi jak i
    sposób komunikacji z usługodawcą ( nie ulegają zmianie numery telefonów,
    adresy kontaktowe, ani numery indywidualnych rachunków bankowych).
    Informujemy również, że każdemu Użytkownikowi będącemu konsumentem w
    rozumieniu przepisów kodeksu cywilnego przysługuje prawo do wypowiedzenia
    Umowy na świadczenie usługi, jeżeli nie zgadza się z postanowieniami nowego
    regulaminu. Aby skorzystać z tego uprawnienia, należy w ciągu 14 dni od daty
    otrzymania niniejszej wiadomości wysłać wiadomość e-mail do Biura Obsługi
    Klienta