  • Data: 2011-08-21 09:41:07
    Temat: Re: Krotność wymiany powietrza
    Od: Adam <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 20 Sie, 22:39, robercik-us <r...@p...onet.pl> wrote:
    > Użytkownik Maniek4 napisał:> ale obawiam sie, ze
    >
    > A jak dla mnie to ten właśnie czynnik jest najbardziej odstraszający.
    > Jak miałbym oddychać powietrzem nasyconym różnym paskudztwem pochodzącym
    > z całych kolonii drobnoustrojów rozwijających się w przewodach
    > wentylacyjnych łącznie z roztoczami i wszelkiego autoramentu grzybami,
    > to wolałem postawić na otwieranie okien...

    Skad mialyby sie wziasc w kanalach dolotowych roztocza, czy
    drobnoustroje ? To nie klima - tu nie ma ponownego obiegu tego samego
    powietrza, nie ma zmian temperatury w przewodach, nie ma wykraplania
    sie tam wody, a bez tego nie ma mowy o zadnych paskudztwach, plesni,
    grzybach i innych cudach. Tam wlatuje wylacznie czyste powietrze,
    dodatkowo przefiltrowane przez filtry rekuperatora :)
    pozdr.

    --
    Adam