  • Data: 2013-12-12 22:12:51
    Temat: Re: Ksawery u Was też dmucha?
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu czwartek, 12 grudnia 2013 20:13:18 UTC+1 użytkownik Maniek4 napisał:
    >Nie chce mi sie wierzyc, ze w koncu nie sprzedali wogole
    >
    > celowo, bo matula zawzieta byla i podziekowala za takie zero.
    http://wyborcza.biz/finanse/1,105601,14211457,Raty__
    zero_procent____nikle_szanse_zeby_z_nich_skorzystac.
    html
    http://www.euro.com.pl/cms/raty-pytania-online.bhtml
    "Czy ubezpieczenie jest obowiązkowe?
    Masz możliwość wyboru opcji kredytu z ubezpieczeniem lub bez ubezpieczenia.
    Posiadając ubezpieczenie zyskujesz spokój w przypadku utraty pracy, poważnego
    zachorowania czy nieszczęśliwego wypadku. Miesięcznie płacisz jedynie od kilku do
    kilkunastu zł więcej, a w razie nieprzewidzianych sytuacji losowych ubezpieczyciel
    firma Ergo Hestia S.A przejmie zobowiązanie spłaty.
    W przypadku utraty pracy - ubezpieczyciel spłaca za Ciebie 6 rat, masz zapewniony
    spokój oraz czas na poszukiwanie pracy
    W przypadku śmierci kredytobiorcy - ubezpieczyciel spłaca całe pozostające
    zadłużenie, dzięki czemu sprzęt pozostaje w domu i rodzina z niego korzysta."