  • Data: 2013-12-17 19:45:44
    Temat: Re: Ksawery u Was też dmucha?
    Od: uzytkownik <a...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-12-17 19:25, Maniek4 pisze:
    > W dniu 2013-12-17 18:16, Adam pisze:
    >
    > ps://www.google.pl/?gws_rd=cr&ei=-4WwUrTOOOjw4gTByoH
    YDA#q=laptop+sie+przegrzewa

    > Mialem do czyniania z niejednym laptopem i w zyciu mnie nie poparzyl.
    > Najgorszy paradoksalnie byl najstarszy laptop, czyli ten ktory
    > powinien sie grzac najmniej. Stary Acer z serii Aspire 1690. Wszystkie
    > nowsze nie dosc, ze lepsze to i zimniejsze. A porownujac to do
    > telefonow, to jak jest mozliwe, ze telefon o podobnej wydajnosci (bo
    > tylko taki warto porownywac) mimo upakowania i bez dynamicznego
    > chlodzenia ma grzac sie mniej? Pewnie grzeje sie mniej, ale porownywac
    > wydajnosci nie mozna w zaden sposob, a to tym bardziej przeciw
    > zastapieniu komputerow przez telefony czy tablety.

    Dajesz jeszcze radę, bo ja nie.
    On nas wszystkich ma za idiotów, którzy nic nie osiągnęli i na niczym
    się nie znają, a przy tym pisze takie bzdury, że szkoda czasu aby to
    czytać :)
    Tak sobie myślę, że po drugiej stronie Adasia to siedzi jakiś
    sfrustrowany małolat z bujną wyobraźnią, a nie dorosły facet, który
    wybudował dom i prowadzi biznes.