    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Date: Thu, 19 Dec 2013 04:33:57 -0800 (PST)
    <d...@g...com>
    <l8s1s1$m16$1@usenet.news.interia.pl>
    <8...@g...com>
    <52b1abdc$0$2175$65785112@news.neostrada.pl>
    <l8sb7e$a9t$1@usenet.news.interia.pl>
    <5...@g...com>
    <l8sue0$jcu$1@usenet.news.interia.pl>
    <2...@g...com>
    <l8tags$eg2$1@usenet.news.interia.pl>
    <2...@g...com>
    <l8uibi$6e9$1@usenet.news.interia.pl>
    <0...@g...com>
    <2...@g...com>
    <6...@g...com>
    Subject: Re: Ksawery u Was też dmucha?
    From: Kris <k...@g...com>

    W dniu czwartek, 19 grudnia 2013 13:08:07 UTC+1 użytkownik Adam napisał:
    > Ztka nie bo za mala - ale kup im tableta 10 calowego to zapewniam Cie ze
    > komp pojdzie w odstawke :) Wielu moich znajomych pokupowalo rodzicom tablety
    > - smigaja na nich jak szaleni, mimo ze do kompa sie nie zblizali z obawy
    > ze myszka pogryzie. Jestem 100% pewien ze do onetu i kurnika beda woleli
    > tablet niz kompa.

    10 cali to za mały ekran. O o się rozchodzi głównie
    > Czyli do czytania tresci - do tego sluzy 99% komputerow domowych.
    Nie no ja czasami cos pisze chocby tutaj, żona tez na jakiś forach bywa i czasami co
    s do znajomych pisze.
    >I do tego
    > lepiej nadaja sie tablety niz laptopy bo mozna go latwiej przeniesc,
    > latwiej i szybciej obslugiwac :)
    I o wiele mniej wygodnie pisac. Wiem sa klawiatury do tabletów ale tablet połączony z
    klawiatura to taki mini laptop a po co mi mini laptop skoro na normalnym laptopie
    jest ok.
    > Smartfon nie - tablet tak.
    Tablet 10cali: mniewygodny do pisania i mniej wygodny(mniejszy ekran) do oglądania
    tresci. Nie przekonuje mnie to.
    Pisałem już że tableta miałem całkiem przyzwoitego i poszedł w dobre ręce po kilku
    tygodniach testowania. Jedyne zastosowanie jakie dla niego widziałem to podłączenie
    do V i ogladanie na "dużym" ekranie filmów. Ale ndroid jakiegoś silverlighta nie ma i
    większośc tego typu stron nie działała wiec tablet sprzedałem.
    Nawet nie mogłem ECU Scana odpalić na tym tablecie a na laptopie odpalam od razu

    > Kwestia przyzwyczajenia - ja juz bym nie chcial ni cholery zwyklej komory,
    > mimo ze ~2 lata temu mialem podobne do Ciebie/Was poglady. Uzywalem wczesniej
    > np. motoroli (g?)500 - takiego kloca dotykowego z rysikiem i sie ostro
    > do dotyku zrazilem. Ale do wspolczesnych smartfonow to naprawde nawet nie ma
    > co porownywac :)
    Tu akurat nie chodzi o dotyk bo dzisiejsze smartfony maja przyzwoite dotykowe
    wyświetlacze. Smartfon z wyświetlaczem 4,7 bo taki ma m y w domu jest za duzy do
    prowadzenia rozmów
    Czyli za mały do internetu za duży do telefoni;)
    Takie sa moje odczucia.
    Zresztą widze po dzieciaku- smartfona oczywiście chciała bo moda taka;)ale jak net
    przegląda czy jakies komunikatory to korzysta z laptopa. Może nie wie ze smartfon
    taki wygodny i super hiper;)