    From: Maniek4 <r...@s...won>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Ksawery u Was też dmucha?
    Date: Thu, 19 Dec 2013 13:45:16 +0100
    <l8sb7e$a9t$1@usenet.news.interia.pl>
    <5...@g...com>
    <l8sue0$jcu$1@usenet.news.interia.pl>
    <2...@g...com>
    <l8tags$eg2$1@usenet.news.interia.pl>
    <9...@g...com>
    <l8uhqn$58d$1@usenet.news.interia.pl>
    <2...@g...com>
    <l8umfs$fie$1@usenet.news.interia.pl>
    <3...@g...com>

    W dniu 2013-12-19 13:17, Adam pisze:

    > Jak rozwala na lopatki? O czym Ty piszesz? Procek z nokii z symbiana
    > mialby tam nie 2700pkt tylko pewnie 10 :) Rozwalalby na lopatki jakby
    > roznica byla 2-3-4-5 krotna. A to jakies procenty niewielkie sa :)

    To sie nazywa relatywizm.. :-D

    > Czekaj, zaraz - o czym Ty piszesz - co ma wspolnego katalog z 4megowymi
    > zdjeciami z architektura 32/64bit? Czy Ty na pewno wiesz o czym piszesz? :)

    W tym kontekscie o transferze 60MB/s

    > Ale juz pisalem ze roznica miedzy 32 a 64bit dla przecietnego uzytkownika
    > jest totalnie nie do odczucia :)

    > Ten telefon to przeciez normalny maly komputer z dodatkowa aplikacja telefonu :)

    i ramem 4GB oby.

    > 64bit tez ma ograniczenia. I co z tego? :) Jak sie nie da porownac? ;)
    > Znasz jakies aplikacje ktore dzialaja TYLKO z systemem 64bit zeby nie dalo
    > sie zrobic porownania?

    Nie chodzi o wyszukiwanie jakichs skrajnych przykladow tylko o to, ze
    Twoja teza o tym, ze to sa rownorzedne urzadzenia, a nawet lepsze nie
    jest prawdziwa.

    > A ja Ci udowadniam od paru dni ze to nie jest telefon tylko maly komputer :)

    a ja gdzies sie nie zgadzalem?
    Zaczelismy od tego, ze jest wygodniejszy w lozku. Na tym froncie
    zostales sam, bo wielu pisalo, ze nie. Pozniej, ze jest rownie dobry, a
    nawet lepszy bo sie nie grzeje. Po opisaniu roznic wiemy juz czemu sie
    nie grzeje. I to wlasciwie tyle. Wygodniejsze nie jest, nie grzeje sie,
    bo parametrami daleko, wiec o co jeszcze chodzi?

    > No i co z tego ze topowy skoro mozna go kupic za 1,2k? :) On za rok bedzie
    > juz przestarzaly, a na rynku beda 2-3 x szybsze urzadzenia, z laptopach
    > ten postep juz taki dynamiczny nie jest.

    No wez. Przeciez jak ktos nawet stworzy nowa - rewolucyjna architekture,
    ktora uda sie zamknac w malej obudowie, to co szkodzi przeniesc ja na
    wiekszy i wygodniejszy sprzet wykorzystujac dobrodziejstwa wiekszej
    obudowy? Przeciez dalej telefon pozostanie tylko malym ekranem z ktorego
    warto korzystac jak nie da sie z czegos innego.
    Z komputerow wyjmie sie wentyle, dolozy wiekszy dysk, a napewno zmienia
    sie tez procesory i cala architektura, kilka zlaczy wiecej w porownaniu
    z telefonem i to dalej bedzie wygodniejsze w korzystaniu. Dla mnie
    komputer moze miec i 2mm grubosci, byle mial czytelny ekran i pelna -
    fizyczna klawiature z toutch padem. Reszta bebechow mnie tak naprawde
    nie interesuje o ile beda zapokajaly moje potrzeby. Ale tej potrzeby
    nigdy nie zaspokoi zaden telefon, bo chocby byl nie wiem jak szybki to i
    tak nie o to w tym chodzi zeby bylo szybkie, tylko wygodne, bo szybkie
    dla przecietnego uzytkownika to na dzis jest juz chyba wszystko.

    > Nie liczylem tego tylko na oko strzelilem - nie bedziesz chyba sie czepial
    > szczegolow?

    5 -10 punktow to nie takie szczegoly. :-)

    > Ktory to kosztuje wiecej (sam CPU) niz caly z1? :-)))

    Chcesz miec wygodnie i wydajnie to co Cie dziwi? Nie dziwi Cie jak mozna
    zaplacic ponad 3 tysie za ajfona z prockiem 64b? Bo mnie bardzo.

    Pozdro.. TK