  • Data: 2011-01-12 10:25:38
    Temat: Re: Ksiązka o budowaniu domu
    Od: "kiki" <k...@k...net> szukaj wiadomości tego autora

    "janusz_kk1" <j...@o...pl> wrote in message
    news:op.vo6tiyg21cvm6g@linux-rj.dom...

    > Więc lepiej swojej wiedzy, choćby pobieżnej, tez mieć.
    > TAk albo polegać na kimś zaufanym, kożystając z okazji polecam
    > swoje usługi w okolicach Bielska-Białej :)

    Ja może i usług doradczych nie świadczę ale darmowych konsultacji znajomym
    udzieliłem i powstrzymałem niejedną głupotę :-)
    Teraz wystarczy mi rzut oka żeby powiedzieć czy już odwalają partactwo czy
    nie :-)
    W lecie koledze przepędziłem ekipę jeszcze przed zalaniem fundamentów :-)
    Już na tym etapie nie chcieli się stosować do poleceń. Kierbud wszystko
    bagatelizował.