  • Data: 2015-08-06 22:23:25
    Temat: Re: Kto ma lepszą bramę ?
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu czwartek, 6 sierpnia 2015 13:26:31 UTC+2 użytkownik Ergie napisał:

    > Nie warto. Fakty nie maja znaczenia :-)
    > Teza została postawiona: nie stać Cię na "kutą" bramę i dorabiasz ideologię
    > do swojej taniej :-)

    No wlasnie.. Sek w tym ze za moja brame wybulilem z napedem ponad 5k, a
    sasiedzi za taka wlasnie pseudo-kuta 3k ;) W markecie to w ogole "kuta" mozna
    dorwac za pare stow :-))

    > Wiesz, dla niektórych minimalizm jest wtedy gdy płaca wielokrotnie więcej za
    > wielokrotnie mniej tylko dlatego że ktoś im powiedział że to za co płaca
    > jest "designerskie". Ale jak ten sam efekt zostanie osiągnięty za ułamek
    > wydanej przez nich kwoty to już nie jest minimalizmem - bo minimalizm jest
    > dla wybranych - tych których na niego "stać" :-)

    Dlatego sie smieje, ze akurat ghost mnie tutaj atakuje :D Wczesniej to o malo
    zawalu nie dostal jak sie dowiedzial ze kupilem nowe auto - bo przeciez
    w jego cenie jest polowa marketingu i ja glupi sie na to nabralem. A tu sie
    okazuje ze to pierwszy klient na okap bora-bora i designerskie krzeselka za
    pare tysiakow, bo przeciez minimalizm kosztuje :-))
    pozdr.

    --
    Adam Sz.