  • Data: 2015-08-07 10:44:18
    Temat: Re: Kto ma lepszą bramę ?
    Od: "Ghost" <g...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:ca76cd50-4adc-427d-8446-e2d225fe0dde@go
    oglegroups.com...

    W dniu piątek, 7 sierpnia 2015 10:37:28 UTC+2 użytkownik Ghost napisał:

    >Poki co udowodnilem, ze ty jestes klamca.

    Możesz nawet napisać, że udowodniłeś "wielkiego fermata", ale póki tego nie
    zaprezentujesz, jesteś tylko łajzą.

    >Wycinasz cytaty wyrwane z kontekstu
    >(juz drugi raz w ostatnich dniach) i probujesz sie nimi podpierac :)
    >Zalosne.

    Dawaj dowód, że: "Wczesniej to o malo
    zawalu nie dostal jak sie dowiedzial ze kupilem nowe auto - bo przeciez
    w jego cenie jest polowa marketingu i ja glupi sie na to nabralem."

    >EOT!

    Bierz odpowiedzialność za własne słowa chłystku, a nie uciekaj łajzo :-)