  • Data: 2015-08-10 23:37:30
    Temat: Re: Kto ma lepszą bramę ?
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu poniedziałek, 10 sierpnia 2015 12:39:00 UTC+2 użytkownik Myjk napisał:
    > Fri, 7 Aug 2015 13:04:50 +0200, Aleksander

    > To miło z Twojej strony, że nie kopiesz leżącego. :D

    Oooo jednak myjek mnie czyta, no patrzcie :D

    Lezacego? Chlopie nawet jak wyjdzie spalanie 15l to co z tego?? Gdzie tu
    o jakims lezeniu mowa? Myslisz, ze sie poplacze? To nie przedszkole, chociaz
    widze, ze ty i ghoscik macie juz majty mokre :-)

    Moja terenowka z V6 3l palila 30l/100km przy 150km/h o czym wielokrotnie
    pewnie i tu pisalem wiec ja nie mam jakiegos wiekszego problemu z podawaniem
    realnego spalania samochodu :-)

    Ile wyjdzie tyle pokaze. Jezdze ta sama trase od kilku lat co tydzien -
    wczesniej troche mniej autostrady bylo, potem otwarli i wydluzali A1. I wiem
    dokladnie ile mi to zajmuje, jakie predkosci osiagam i ile place za paliwo
    na tej trasie :-)

    Cala trasa zajmuje mi 33 minuty. Jakos ~140-145km i spalam za rowne 50 pln,
    czyli plus minus 10l paliwka :-) Mierzone dziesiatki razy :-)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.