  • Data: 2015-08-11 10:21:46
    Temat: Re: Kto ma lepszą bramę ?
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu piątek, 7 sierpnia 2015 13:04:52 UTC+2 użytkownik Aleksander napisał:

    > Tak, to prawda, że 2 skrzynki browca miałby być na zachęte, aby
    > Adama skłonić do wykonania testu i obrony swojej tezy.
    >
    > ... ale co prawda to prawda, miłoby było, gdyby w przypadku przegranego
    > zakładu Adam również zrewanżował się skrzynką :) - weź Adaś nie dziaduj ;)...

    Ja Cie prosze Ty mi tu nie Adasiuj jak ghoscik - Adas to do mnie mowi moja
    mama i zona, nikt wiecej :-)

    Nagralem dwa filmiki - duzy ruch i ciezko jechac dluzej niz ~2 min rowne
    200km/h ale doskonale widac na ekonomizerze spalanie rzedu 8-9l / 100 przy
    dluzszym odcinku. Dodatkowo zerowalem na kompie srednie spalanie -
    gdybym utrzymal predkosc jeszcze przez 2-3 min to spadloby w okolice
    8.0 :-) Filmy wrzuce pozniej publicznie, musze czyms zakryc wskazanie
    przebiegu zeby utrudnic ew. identyfikacje :-)

    Oczywiscie calosc testu wykonana na niemieckiej autostradzie bez limitow
    predkosci :D
    pozdr.

    --
    Adam Sz.