    Subject: Re: Kto ma lepszą bramę ?
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    <55d82840$0$8376$65785112@news.neostrada.pl>
    <o...@l...harvard.local>
    <55d98b52$0$27510$65785112@news.neostrada.pl>
    <o...@l...harvard.local>
    <55d9a9d4$0$4772$65785112@news.neostrada.pl>
    <5...@g...com>
    <55d9d36b$0$4784$65785112@news.neostrada.pl>
    <55d9dd2f$0$27526$65785112@news.neostrada.pl>
    <55da0aa1$0$27528$65785112@news.neostrada.pl>
    <55da20a6$0$4789$65785112@news.neostrada.pl>
    From: Uzytkownik <a...@s...pl>
    Date: Sun, 23 Aug 2015 22:52:41 +0200

    W dniu 2015-08-23 o 21:36, Ghost pisze:

    > Jakoś byłem pewien, ze napiszesz, ze to McDonald a nie stacja -
    > poprawnie oceniłem poziom twej głupoty.

    He he he, wiedziałem, że wskażesz tego Lotosa, żeby się dowartościować.
    Jak myślisz, dlaczego dla niektórych nie jest obojętne na jakiej stacji
    tankują?
    Dla debila i tak nie jest do pojęcia, że firmy często korzystają z tzw.
    kart paliwowych, którymi nie da się rozliczyć tankowania na innej sieci
    stacji paliwowych.
    Dla debila nie jest też do pojęcia, że w nawigacji wtedy szukają tylko i
    wyłącznie stacji paliwowej tej jedynej, konkretnej sieci.
    Dlatego też twoje argumentowanie jest gówno warte i w moim przypadku nie
    wnosi nic.

    > To samo miejsce tylko po banalnym kliknięciu streetview:
    >
    > https://goo.gl/g83jUe
    >
    > Naprawdę sądziłeś, że na autostradach są budowane zjazdy do samego
    > McDonalda?

    Myślisz, że Mc Donald jest tak biednym, że nie stać go na partycypowanie
    w kosztach wykonania zjazdów, choć stać ich na stawianie po kilkanaście
    barów w mieście?

    > Podpowie mi ktoś gdzie sieją takich matołów? Wolałbym unikać tych miejsc.

    Jak widać po twoim przykładzie sami się lęgną.