  • Data: 2015-08-28 22:19:07
    Temat: Re: Kto ma lepszą bramę ?
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2015-08-28 o 15:07, Maniek4 pisze:

    > raczej blisko 100 groszy...

    > I masz problem, ze po drodze jest Lotos a nie Orlen?

    Maniek, proszę cię nie zrównuj się z tymi debilami jak Ghost czy Gorbaczuk.
    Pomyśl choć chwilę.
    Dostajesz auto służbowe i kartę paliwową do tankowania na stacjach Orlen.
    Podjeżdżasz na określoną stację, tankujesz, płacisz kartą, a w zasadzie
    nie płacisz tylko jest rejestrowana w systemie transakcja kupna paliwa,
    bo to nie jest karta płatnicza. Później wystawiana jest zbiorcza
    faktura, którą firma opłaca.
    Czy w takiej sytuacji pojedziesz zatankować na Lotosie, wiedząc, że po
    pierwsze musisz zapłacić ze swojej, kieszeni bo tą kartą nie zapłacisz
    na innej stacji, a po drugie wiedząc, że zmarnujesz więcej czasu, bo
    będą musieli wprowadzić dane firmy do komputera? Pomijam już fakt, że
    będziesz musiał się tłumaczyć dlaczego zatankowałeś na innej stacji i
    przekonać prezesa, że nie było innej możliwości.

    Prywatnie się nie zastanawiam na jakiej stacji tankuję, choć mam swoje
    ulubione ze względu na dobrą jakość paliw, ale jadąc autem służbowym
    muszę się stosować do narzuconych reguł.